Find de rigtige øvelser til dit behov

I omtalen af øvelserne, ser du, hvad øvelserne er gode for, og hvad du kan opnå med dem med det samme, og på længere sigt.

Du kan se hvilke udgangspositioner, de udføres i, så du f.eks. kan vælge de stående og siddende til kontoret og de liggende til at lave hjemme.

Har du spørgsmål, må du endelig ringe eller skrive til mig.

Tjek siden ud med de gratis videoer. Der er også “guf” at hente

Få det bedre i dine skuldre

  • Spændinger
  • Tantepukkel
  • Dårlig holdning

Du opnår en umiddelbar følelse af lethed og velvære i skuldrene.
Laver du dem flere gange om ugen, vil effekten holde sig mere permanent, og du vil lige så stille ændre din holdning til det bedre.

Desuden drænes “tantepuklen” for væske med de to første øvelser.

Øvelserne udføres liggende på maven og på siden. Jeg guider dig igennem øvelserne og viser dig, hvordan du evt. kan moderere strækøvelserne.
De to første er dynamiske og aktiverer skulderbæltets bagside. De to næste er dybdegående stræk, af først bagsidens muskler,(overarm, skulder og ml skulderbladene), og dernæst af forsidens brystmuskulatur.

Vejrtrækningsøvelser, der styrker funktion og velbefindende

  • Vejrtrækningsproblemer
  • Spændinger omkring brystkassen
  • Dårlig søvn og andre tegn på stress

Udfør øvelserne sammen med mig via videoen og mærk selv, hvordan din vejrtrækning forbedres undervejs.

Spændinger omkring brystkassen hæmmer dens frie bevægelighed og dermed din vejrtrækningsvolumen.

Med øvelserne afspændes musklerne, blodgennemstrømningen forbedres og en dybere vejrtrækning følger helt automatisk.

Alle øvelserne vises stående og langt de fleste kan også laves siddende.