I foråret 2019, er der ingen planlagte kurser.
Er I minimum 4 personer, kan vi lave en særlig aftale.

Hvad er dine bedste ønsker for din krop?

Jeg tager nok ikke helt fejl, når jeg gætter på, at du gerne vil have en følelse af styrke, smidighed, balance og veltilpashed. (Blandt en masse andet, selvfølgelig).
Hvordan ser du din krop og din holdning, når du bare har det godt?

Start din rejse

Jeg har aldrig set så mange, der går rundt som bøjede søm, som i de senere år.
Børn, unge og voksne i alle aldre.
Dårlig holdning påvirker i høj grad spændingsniveauet i kroppen.
Det giver træthed, smerter, hovedpine og meget andet.

Lad mig hjælpe dig godt på vej.

Lad mig være helt ærlig

Jeg er dybest set ikke interesseret i, hverken din eller min krops udseende.
Og alligevel:
Du vil helt sikkert kunne give et kvalificeret bud på, hvordan de mennesker, som er omkring dig, har det i dag.
Det fortæller deres holdning.
Vi ved også alle sammen godt, at der er sammenhæng mellem, hvordan vi bærer kroppen og hvordan vi har det.
Er du trist og ked en dag, vil du kunne rette ryggen, løfte hovedet og lade som om.
Du kommer i bedre humør og du oplever, at andre møder dig positivt.

Dit allervigtigste redskab

Dit åndedræt vedligeholder spænding, stivhed og stress, hvis du lader det passe sig selv.

Omvendt er åndedrættet den del af det autonome nervesystem, som du kan styre bevidst.
Når du gør det, er følgende bare nogle af de egenskaber, det har.

Dit åndedræt:

  • afspænder og smidiggør muskler, bindevæv og led
  • stopper akut stress og angst
  • er afgørende for dit nærvær

Så der er alt mulig god grund til at lære det bedre at kende.

Jeg lærer dig, hvordan du enkelt kan arbejde med både din holdning og din vejrtrækning.

Åndedræt og holdning

Det smitter helt klart af, at du elsker at formidle øvelserne. Det er meget inspirerende, og jeg får også lyst til at fortælle alle om, hvor simpelt det kan være ?

Jeg kan også rigtig godt lide din accepterende indstilling til kroppens formåen på det aktuelle tidspunkt.
Det er en kærlig måde at formidle på, hvis det giver mening.

Nina Elton Jokumsen

Hej Karin
Tak for et rigtig godt kursus 😊

Var noget øm i skroget efter i søndags og der er helt sikkert mange ting jeg kan bruge fremover. Der er meget at arbejde på, men ét sted skal man jo starte.

Mail fra deltager på kurset den 26. marts 2017

Få mere luft ind, når du alligevel trækker vejret

Kender du det, at have lært et sprog så godt, at du ikke længere tænker på bøjninger og ental og flertal?
På samme vis, vil du kunne øve dig i at trække vejret mere effektivt, og rette dig op til en bedre holdning.
Kroppen vender sig til det nye, så den kommer til at gøre det helt af sig selv. Også når du ikke tænker over det.

Den gode holdning fremmer din vejrtrækning

Jeg lærer dig, hvordan du skaber plads til en sundere vejrtrækning. Når du kender dit “indre løft”, er det hverken svært eller besværligt at rette dig op. Vi arbejder med super effektive øvelser, der fremmer smidighed og styrke i ryg og skuldre.

Praktisk

Medbring: Træningsunderlag, tæppe og en pude. Vi træner i bare fødder eller strømpesokker (når det er koldt) og tøj egnet til bevægelse. Du kan evt. skifte på stedet.

Dato: Ikke planlagt

Pris: 

Sted: Huset for Sundhed og Balance, Frederiksgade 7, 1. sal. Hillerød

Bonus: Ved tilmelding får du en rabatkode, der giver dig 100,00 kr. i rabat på en session i klinikken

Tilmelding til nyhedsbrev

Få min lette videoøvelse ‘Skuldre i balance’ og start den gode afspænding allerede i dag.

Jeg er indforstået med, at Karin sender mig nyheder om sine behandlinger og kurser og inspiration til øvelser i hverdagen.

Navn:
E-mail:

Kontakt mig via mail

Klinik for Afspænding gemmer og behandler dine data forsvarligt.
Læs privatlivspolitik.